خرید اکانت گوگل ادز وریفای شده

اکانت اختصاصی گوگل ادز

در صورتی که می خواهید به صورت حرفه ای در گوگل تبلیغات کنید و بدون واسطه مستقیم بر روی اکانت گوگل ادز خود کمپین های خود را نظارت و مدیریت کنید، نیازمند اکانت رسمی و وریفای شده گوگل ادز می باشید. در این حالت شما دیگر بدون دخالت فرد و یا شرکتی می توانید کمپین های خود را مدیریت کنید.

ساخت کمپین گوگل ادز
اکانت گوگل ادز

خودتان کمپین های گوگل ادز مدیریت کنید

یکی از چالش های مدیران دیجیتال مارکتینگ و کارشناسان گوگل ادز، بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی خود در پنل اکانت گوگل ادز خود می باشد. در سطح بالا و تراکنش های بالا، نگرانی برای مشاهده عملکرد کمپین های آنان وجود دارد. به همین دلیل ما به عنوان مشاور گوگل ادز پیشنهاد خرید اکانت گوگل ادز را می دهیم که مستقیم شخصا بر روی کمپین های تبلیغاتی گوگل خود نظارت داشته باشند.

بدون نیاز به مسترکارت

یکی از مشکلات تبلیغ دهندگان گوگل از ایران مسئله پرداخت و تحریم پرداخت های بین المللی است. شما با خرید اکانت رسمی گوگل ادز، دیگر احتیاجی به مسترکارت و یا ویزا کارت و یا سایر حساب های بین المللی ندارید. اکانت شما متصل به حساب های تائید شده توسط گوگل می باشد و پس از پرداخت ریالی، اکانت شما در ساعات اداری همان روز شارژ می گردد.

همچنین در صورت تهیه اکانت های وریفای شده، محدودیتی در میزان شارژ دلاری برای شما وجود ندارد. به هر میزان که اعتبار لازم داشته باشید می توانید پرداخت دلاری داشته باشید.

شارژ اکانت گوگل ادز
گوگل کیورد پلنر

مدیریت کلمات کلیدی

در صورت داشتن اکانت گوگل ادز اختصاصی، می توانید مدیریت کلمات کلیدی و میزان سرمایه گذاری آنها را بر عهده بگیرید. همچنین با دارا بودن اکانت گوگل ادز می توانید به بخش پنل تحلیل کلمات کلیدی گوگل Google Keywords Planner نیز دسترسی داشته باشید.

 

ایجاد تبلیغ برای چند وب سایت

با داشتن اکانت رسمی گوگل ادز در صورتی که برای کسب و کار خود دارای چندین وب سایت متنوع می باشید می توانید برای هریک تبلیغات در گوگل انجام دهید. یکی از مزایای داشتن اکانت گوگل ادز مدیریت تبلیغ چندین وب سایت است.

تبلیغ چند سایت در گوگل
خدمات مشاوره گوگل ادز

سوالات متداول اکانت گوگل ادز

اکانت های گوگل ادز وریفای است؟

بله اکانت هایی که به شما تحویل داده می شود کاملا وریفای شده و قبلا یک بار تست شده اند.

اعتبار اکانت ها با کدام نرخ ارز می باشد؟

کلیه اکانت ها به نرخ دلاری آمریکا می باشند.

آیا اکانت های خریداری شده ساسپند می شوند؟

بله، در صورت خلاف رفتار تبلیغ دهنده نسبت به قوانین گوگل ادز، ممکن است اکانت خریداری شما ساسپند شوند. در غیر اینصورت مشکلی پیدا نخواهند کرد.

برای شارژ اکانت باید چه کرد؟

پس از تحویل و خرید اکانت، شما می توانید از طریق پشتیبانی تلگرامی ما میزان شارژ دلخواه خود را به صورت ریالی پرداخت کنید. از 10 تا دلار به بالا می توانید شارژ نمایید.

مدت اعتبار اکانت گوگل ادز چقدر است؟

اکانت اختصاصی خریداری شده برای همیشه در اختیار شما خواهد بود و در هر زمانی می‌تواند برای شارژ آن اقدام کنید. در صورتی که اکانت شما بیش از 15 ماه هیچ فعالیتی نداشته باشد، به صورت خودکار از سوی گوگل کنسل می‌شود.
 

آیا می توانم اکانت گوگل ادز خریداری شده را توسط خودم شارژ کنم؟

خیر. اکانت شما با پروفایل پیمنت هلپ مارکتینگ ساخته می‌شود و ما نمی‌توانیم آن را در اختیار شما بگذاریم. در صورتی که بعد مدتی به هر دلیلی دوست داشتید خودتان شارژ اکانت‌تان را انجام دهید، با استفاده از کارت اعتباری و اطلاعات هویتی مورد تائید گوگل خودتان یک اکانت جدید بسازید.

آیا اکانت اختصاصی ساخته شده شارژ اولیه دارد ؟

خیر، پس از خرید اکانت رسمی گوگل ادز، شما در اقدام بعدی میزان شارژ مورد نظر خود را می توانید از بخش پشتیبانی درخواست نموده و میزان شارژ مورد نظر خود را واریز بفرمایید.
 

همه چیز درباره اکانت گوگل ادز

اکانت گوگل ادز یک حساب کاربری از شرکت گوگل می باشد که با استفاده از آن می توانید کلیه کمپین های تبلیغاتی خود را در گوگل مدیریت کنید. برای حساب کاربری گوگل ادز نیازمند یک سری اطلاعات هویتی دقیق می باشید که شرکت گوگل آن را تائید می کند. سپس می توانید از اکانت خود استفاده کنید.

Google Ads به کاربران امکان می‌دهد تا برای کسب فروش و جذب مشتریان خود، تبلیغاتی را در نتایج جستجوی گوگل، در صفحات وب، در ویدیوها، در اپلیکیشن‌های موبایل و در دیگر مکان‌هایی که توسط گوگل پشتیبانی می‌شوند، نمایش دهند.

برای استفاده از خدمات Google Ads، کاربران باید یک حساب Google Ads ایجاد کنند و با خریداری کلمات کلیدی (keywords) و تعیین بودجه‌ی تبلیغاتی، تبلیغات خود را شروع کنند. تبلیغات Google Ads بر اساس مدل PPC (Pay-Per-Click) است و به این معنی است که هزینه‌ی تبلیغات تنها در صورتی که کاربران بر روی تبلیغات کلیک کنند و به سایت تبلیغ‌کننده هدایت شوند، برای تبلیغ‌کننده‌ی ایجاد خواهد شد.

اکانت گوگل ادز و همه چیز درباره ساخت و ایجاد آن

خرید اکانت گوگل ادز

جهت مدیریت دقیق تر کمپین های گوگل ادز، شما نیازمند به اکانت اختصاصی گوگل ادز می باشید. برای داشتن اکانت گوگل ادز شما نیازمند اطلاعات کسب و کار در خارج از ایران می باشید. که به دلیل وجود تحریم سرویس گوگل ادز در ایران، شما به راحتی نمی توانید اکانت خود را در اختیار داشته باشید و اکانت شما بلافاصله ساسپند می شود.

حال ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم، با خرید اکانت گوگل ادز از ما می توانید اکانت اختصاصی خود را در اختیار داشته باشید و کمپین های خود را خودتان مدیریت کنید.

جهت خرید اکانت گوگل، می توانید با شماره تماس 02191693268 و  02126912649 با ما تماس بگیرید. شما با خرید اکانت گوگل ادز دیگر نیازی به مسترکارت و حساب فعال خارج از ایران ندارید.

چگونه اکانت گوگل ادز بسازیم؟

برای ایجاد حساب Google Ads و شروع به تبلیغ کردن در این پلتفرم، شما نیاز به چند مورد دارید:

یک حساب Google: برای استفاده از Google Ads، شما ابتدا باید یک حساب Google داشته باشید. اگر هنوز یک حساب Google ندارید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت accounts.google.com/signup، آن را ایجاد کنید.

سایت یا صفحه‌ی وبی که می‌خواهید تبلیغ کنید: برای تبلیغ در Google Ads، باید یک وب‌سایت یا صفحه‌ی وبی داشته باشید که می‌خواهید برای آن تبلیغ کنید. در غیر این صورت، نمی‌توانید از Google Ads استفاده کنید.

روش پرداخت: برای تبلیغ در Google Ads، باید روش پرداختی را که به صورت پیش‌پرداخت (Prepayment) یا پس‌پرداخت (Postpayment) است، تعیین کنید.

کلمات کلیدی: برای شروع به تبلیغ در Google Ads، باید یک لیست از کلمات کلیدی (Keywords) را که می‌خواهید تبلیغات خود را درباره آن‌ها نمایش دهید، تهیه کنید.

محتوای تبلیغ: برای تبلیغ در Google Ads، باید محتوای تبلیغ خود را در قالب تصاویر، متن و ویدئوها آماده کنید.

بودجه: باید بودجه‌ای را که می‌خواهید برای تبلیغات خود در Google Ads اختصاص دهید، تعیین کنید.

بعد از آماده کردن موارد بالا، شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت Google Ads به آدرس ads.google.com، حساب Google Ads خود را ایجاد کنید و به تبلیغ کردن در این پلتفرم بپردازید.

شارژ اکانت گوگل ادز

شارژ کردن حساب Google Ads بسیار ساده است. برای شارژ کردن حساب خود، می‌توانید از روش پیش‌پرداخت (Prepayment) یا پس‌پرداخت (Postpayment) استفاده کنید.

برای شارژ کردن حساب با روش پیش‌پرداخت، می‌توانید به صفحه‌ی پرداخت در حساب Google Ads خود بروید و یک مبلغ را که می‌خواهید برای حساب خود شارژ کنید، وارد کنید. سپس می‌توانید از یکی از روش‌های پرداخت موجود، مانند کارت اعتباری، بانکی یا پی‌پال، برای پرداخت استفاده کنید.

برای شارژ کردن حساب با روش پس‌پرداخت، باید ابتدا یک تبلیغ در Google Ads بسازید و مبلغ تبلیغات خود را تعیین کنید. سپس با استفاده از روش پرداختی که در حساب خود تنظیم کرده‌اید، مبلغ تبلیغات خود را پرداخت کنید. سپس می‌توانید تبلیغ خود را در حساب Google Ads خود آغاز کنید.

در هر دو روش پیش‌پرداخت و پس‌پرداخت، می‌توانید با مراجعه به بخش “پرداخت” در حساب Google Ads خود، موجودی حساب خود را مشاهده و شارژ کنید. همچنین می‌توانید اعلانات شارژ حساب خود را دریافت کنید تا در صورتی که موجودی حساب شما کم شد، به شما اطلاع داده شود.

در صورتی که دارای مسترکارت و یا ویزا کارت اعتباری نمی باشید می توانید شارژ اکانت گوگل ادز خود را به ما بسپارید. جهت انجام این موضوع در بخش شارژ حساب گوگل ادز هلپ مارکتینگ مراجعه نمایید.

استفاده از اکانت گوگل ادز در ایران

استفاده از Google Ads از کشورهایی که تحریم‌شده‌اند مانند ایران با مشکلاتی روبرو خواهد شد. به طور کلی، برای استفاده از این سرویس، باید از یک کشوری استفاده کنید که توسط Google Ads پشتیبانی می‌شود.

علاوه بر این، در برخی کشورها به دلیل محدودیت‌هایی که توسط دولت یا سازمان‌های دیگر تعیین می‌شوند، استفاده از بعضی از امکانات Google Ads ممکن است محدود شود.

اگر شما از کشور ایران هستید، برای استفاده از Google Ads باید از طریق یک VPN و یا سرویس‌های پراکسی به یک کشور دیگر متصل شوید و از آنجا از این سرویس استفاده کنید. به هر حال، برای جلوگیری از هرگونه مشکل، قبل از استفاده از این سرویس، بهتر است با شرایط و محدودیت‌های مربوط به کشور خود آشنا شوید.

ساسپند شدن اکانت گوگل ادز

اکانت ساسپند شدن معمولا به دلیل نقض قوانین و مقررات Google Ads رخ می‌دهد. برخی از دلایل ساسپند شدن اکانت شامل:

تبلیغات متعارض با سیاست‌های Google Ads: برخی از مواردی که در تبلیغات شما نباید وجود داشته باشد شامل تبلیغاتی هستند که شامل محتوای خشونت‌آمیز، تبلیغاتی برای محصولاتی که ممنوعیت دارند، تبلیغاتی با محتوای تقلبی یا فریب‌دهنده و یا تبلیغاتی با محتوایی که مخاطبان را در خطر قرار می‌دهد.

نقض حق تکثیر: در صورتی که شما از محتوای محافظت شده توسط قوانین حق تکثیر استفاده کرده باشید، اکانت شما ممکن است ساسپند شود.

نقض حریم خصوصی کاربران: اگر شما از اطلاعات شخصی کاربران بدون مجوز استفاده کرده باشید، اکانت شما ممکن است ساسپند شود.

عدم پرداخت صورتحساب: در صورتی که شما بدهکار هستید و برای صورتحساب‌های خود پرداخت نکرده‌اید، اکانت شما ممکن است ساسپند شود.

برای بازگشت به کار با اکانت ساسپند شده، باید به صورت دقیق دلایل ساسپند شدن اکانت خود را بررسی کنید و سپس با ارائه اطلاعات و مستندات مورد نیاز به تیم پشتیبانی Google Ads ارتباط برقرار کنید. بررسی این موارد و رفع مشکلات ممکن است زمان‌بر و پیچیده باشد، بنابراین بهتر است قبل از شروع به استفاده از این سرویس، شرایط و قوانین آن را به دقت بررسی کنید تا از ساسپند شدن اکانت خود جلوگیری کنید.

جهت رفع ساسپند اکانت گوگل ادز می توانید از ما مشاوره بگیرید.

ساسپند شدن اکانت گوگل ادز، دلایل تعلیق اکانت گوگل ادز ( تبلیغات در گوگل )

غیرفعال شدن اکانت گوگل ادز

اگر اکانت گوگل ادز شما به مدت 3 ماه غیرفعال باشد، می‌تواند به دلیل عدم استفاده و عدم پرداخت صورتحساب‌های باز شده، مسدود شود. به علاوه، اگر تبلیغات شما باعث تخلفاتی در سیستم تبلیغاتی گوگل شود، اکانت شما به صورت موقت یا دائمی مسدود می‌شود. در هر حالت، پیشنهاد ما این است که از اکانت گوگل ادز خود با دقت و مطالعه کامل قوانین و مقررات استفاده کنید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید.

خدمات رفع ساسپندی اکانت گوگل ادز

هلپ مارکتینگ با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تبلیغات در گوگل، ارائه دهنده راهکارهای رفع خطای ساسپندی اکانت گوگل ادز

خرید اکانت گوگل ادز وریفای شده

شرکت گوگل، از سال 2023، طی بخشنامه ای، به تمامی تبلیغ دهندگان اعلام کرد، باید کسب و کار خود را در گوگل احراز هویت کنند. به این منظور کلیه شرکت ها، اشخاص حقیقی و حقوقی در سراسر جهان باید اطلاعات کسب و کار خود را برای گوگل ارسال کنند. شرکت گوگل پس از بررسی، اکانت گوگل ادز را وریفای می کند. در صورت عدم ارسال این اطلاعات، پس از مدتی اکانت شما کاملا متوقف می شود.

در صورت نیاز به خرید اکانت گوگل ادز وریفای شده می توانید با شماره 02126912649 تماس حاصل فرمایید.

اکانت اختصاصی گوگل ادوردز

یکی از مزیت های داشتن اکانت اختصاصی گوگل ادوردز، کنتزل کامل بر روی کمپین ها و نظارت بر روی آنهاست. به این نکته توجه داشته باشید که برای داشتن اکانت ادوردز باید هزینه کنید، چرا که این اکانت در حالت اختصاصی، شامل هزینه می شود که در بخش اطلاعات بیشتر از واحد فروش هلپ مارکتینگ می توانید از آن نیز مطلع شوید.

با در اختیار داشتن اکانت اختصاصی گوگل ادز، می توانید کلیه تنظیمات کمپین، پیاده سازی آن، مدیریت کلمات کلیدی، متن آگهی، گزارشات را نیز در اختیار خود داشته باشید. شما جهت ایجاد اکانت اکانت اختصاصی گوگل ادوزدز نیازمند اطلاعات هویتی واقعی برای شرکت گوگل می باشید که باید به هنگام ایجاد اکانت و ثبت نام آن را به درستی ارسال کنید.

ما در این بخش مسیر را برای شما برطرف کرده و این امکان را می دهیم که بتوانید با خرید اکانت، بلافاصله به اکانت گوگل ادز خود دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید

از گوگل ادز بیشتر بدانید