5
(5)

🎙 در زمان بحران کرونا در بخش مارکتینگ و توسعه کسب و کار چه کارهایی باید انجام دهیم؟

👈اول آنکه هر بحرانی در هر کشوری و یا نقطه ای از دنیا پیش میاد و این امری طبیعی است.

🌐دقت کنید که این بحران در سطح جهان است و فقط برای کشور ما نیست.

هم اکنون که من در حال صحبت با شما عزیزان هستم، بسیاری از کسب و کارها در آستانه سقوط هستند و بسیاری از استارتاپ ها نیز در حال پیشرفت. این بحران سراسری هم امتیاز مثبت دارد و هم امتیازات منفی و این یک جهش است.

پیشنهاداتی بنده دارم جهت مدیریت هر بحرانی در هر زمانی که رخ می دهد » مانند : زلزله، سیل، آلودگی هوا ، طوفان ، کرونا و غیره

حال پیشنهاد می گردد :

🔶 اول از همه مدیریت و برنامه ریزی است.آنکه این روزها همان طور که گفتم در پادکست قبلی، بهترین فرصت برای توسعه زیرساخت کسب و کار خود است.

🔶 در زمان کرونا بهترین فرصت آموزش دیدن است. تا می توانید از خبرهای منفی کرونا دور شوید و سطح آگاهی و علمی خود را از مباحث توسعه کسب و کار افزایش دهید.
دیدن فیلم های آموزشی، وبینار و…
خواندن کتاب و کتاب های صوتی کسب و کار

🔶 از تصمیمات زودهنگام در استراتژی های مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ پرهیز کنید 🖐

برای مثال : تولید محتوای سایت خود را رها نکنید !

👈فرآیند های مدیریت سئو سایت خود را رها نکنید.

🔶 همان طور که ذکر شد، زیرساخت سایت خود را برای توسعه سئو پیش بگیرید و آن را ادامه دهید. مانند بررسی سرعت وب سایت، افزایش کیفیت محتوا و…

🔶 به امور گرافیکی و افزایش سطح مدیای تبلیغاتی خود بپردازید. در ایام می توانید با فکر باز به افزایش کیفیت طرح های گرافیکی سایت و سوشال مدیای خود بپردازید

🔶 بهترین فرصت برای تعویض قالب وب سایت و توسعه UI و UX سایت خود را دارید. با کاهش ترافیک سایت خود شما بهترین فرصت را دارید که در این ایام به تغییر ظاهری سایت خود و افزایش کاربر پسند بودن سایت خود اقدام کنید.

🤝 #پس_همه_باهم_با_کرونا_پیشرفت_میکنیم.

امیرحسین امیری
کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

به این مطلب امتیاز دهید

از یک تا پنج ستاره