با ما همراه باشید
پکیج طلایی آموزش سئو

بازاریابی محتوا

برون سپاری تولید محتوا ؟ همیشه گزینه مناسبی نیست !

منتشر شده

در

مدت زمان مطالعه:1 دقیقه

تولید محتوا، با دارا بودن تیم تولید محتوا قوی تر است

بسیاری از شرکت های بزرگ، استارتاپ ها از سال 1396 اقدام به ایجاد تیم تولید محتوا نموده اند.
❓حال این سوال است آیا تولید محتوا الزاما باید برون سپاری شود ؟

❓پاسخ این سوال را با سوال خواهم داد : آیا هر فرد تولید کننده محتوا الزاما قواعد و قوانین SEO را میداند ؟

👈یکی از بزرگترین مشکلات اکثر شرکت ها در برون سپاری تولید محتوا دچار دوباره کاری در بخش تکنیکال SEO شدن است.

👈برون سپاری محتوا در برخی از مواقع درست است دارای هزینه پایین تری نسبت به درون سپاری آن است. اما بهترین گزینه اجرای تیم داخلی در شرکت و مجموعه شماست.
پیشنهاد : با آموزش های لازم اعضای یک شرکت به تیم تولید محتوا تبدیل می شوند !

❤محتوا قلب وب سایت شماست
🍝روزانه باید وب سایت شما خوراک گوگل باشد.
محتوا و کلمات کلیدی آن خوراک ربات های گوگل می باشند.
▪یک برنامه مدون تولید محتوا باید داشته‌ باشید.
▪شما باید تخمین بزنید روزانه چند محتوای با کیفیت میتوانید تولید کنید.

💁‍♂️جهت مشاوره در بخش تولید محتوا می توانید با شماره 09214182514 و آیدی تلگرامی مدرس امیرحسین امیری @mrseo20 در ارتباط باشید.

ادامه مطلب
تبلیغات

برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازاریابی محتوا

25 درصد تخفیف نوار برای کتاب صوتی گوگل چگونه کار می کند؟

منتشر شده

در

مدت زمان مطالعه:1 دقیقه

کد تخفیف 25 درصدی از کتاب صوتی نوار

🎁هدیه نوروزی به اعضای کانال SEO
کد تخفیف 25% خرید کتاب صوتی از نوار
کد تخفیف : SEO20

خرید کتاب صوتی گوگل چگونه کار می کند ؟ با 25 درصد تخفیف

“آن وقت ها که برای اولین بار به آینده ی خودم فکر کردم، وقتی خیلی جوان بودم،تصمیم گرفتم یا استاد دانشگاه بشوم یا برای خودم شرکتی تاسیس کنم. احساس می کردم با هر یک از این دو انتخاب، تا حد زیادی استقلال خواهم داشت و آزاد خواهم بود که از ابتدا به اصول و قوانین دنیای واقعی فکر کنم تا این که مجبور باشم خرد متداول را بپذیرم. همانطور که اریک و جاناتان در کتاب گویا گوگل چگونه کار می کند توضیح می دهند، سعی ما بر این بود تا این استقلال فکری را تقریبا در تمام کارهایی که در شرکت گوگل انجام می دهیم، داشته باشیم. همین امر، عامل اصلی بزرگترین دست‌آوردهای ما و البته، بعضی از شکست های بسیار بزرگمان بود. در واقع، شروع از اصول پایه همان پیزی بود که گوگل را به حرکت در آورد…”

جاناتان روزنبرگ در سال 2002 به گوگل پیوست و مدیریت گروه محصول را به عهده گرفت. او در این سمت بر طراحی، توسعه و تکامل محصولات گوگل نظارت داشت، به توسعه فرآیند استخدام‌های شرکت کمک می‌کرد و در تنظیم ارتباطات و امور بازاریابی گوگل نیز تاثیر بسیار زیادی داشت.

اریک اشمیت در سال 2001، به گوگل پیوست. حضور او در گوگل که یک شرکت استارت آپی در سیلیکون ولی بود، کمک کرد تا این شرکت در عرصه‌ی فناوری به یک شرکت پیشگام جهانی تبدیل شود. در حدود یک دهه پیش که اریک و جاناتان به گوگل پیوستند، شرکت گوگل به خاطر انجام کارها با شیوه‌ای متفاوت، معروف بود. این شیوه‌ی متفاوت، بازتابی از نحوه‌ی نگرش متفاوت به اصول، از طرف سرمایه‌گذاران شرکت، لری پیج و سرگی برین بود. اریک اشمیت و جاناتان برای دستیابی به موفقیت دریافتند که راهی وجود ندارد جز بازآموختن هر چیزی که فکر می کردند در حوزه‌ی مدیریت و تجارت می دانند.

در این کتاب صوتی می توانید تمامی تجربیات خوب و بد مدیران ارشد گوگل، شرکتی که امروزه تمثالی جهانی برای گسترش مرزهای خلاقیت و موفقیت محسوب می شود را از زبان خودشان بشنوید.

🎁هدیه نوروزی به اعضای کانال SEO
کد تخفیف 25% خرید کتاب صوتی از نوار
کد تخفیف : SEO20

📥برای دانلود کتاب صوتی به لینک زیر مراجعه کنید :
🌐https://www.navaar.ir/audiobook/193

کد تخفیف نوار : SEO20

ادامه مطلب

برترین مطالب

هلپ مارکتینگ | مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره SEO 09214172514