0
()

سئو و بهینه سازی محتوا در یک وب سایت تنها به محتوای متنی ختم نمی شود. لازم به ذکر است بدانید که فیلم و ویدیو برای ربات های گوگل دارای اهمیت بالایی هستند و به شما در بحث بهینه سازی کمک می کنند.

بهینه سازی فیلم و سئو ویدیو در یوتیوب :

شبکه اجتماعی محبوب الگوریتم های گوگل، یوتیوب نام دارد. این سرویس یکی از ابزارهای شرکت گوگل برای اشتراک گذاری فیلم و ویدیو می باشد.

یوتیوب یا یوتوب (به انگلیسی: YouTube) دوّمین وبگاه پرطرفدار دنیا پس از گوگل و پیش از فیس‌بوک و بزرگترین شاخهٔ گوگل است که در نوار ابزار این وبگاه دیده می‌شود.

چگونه فیلم را در یوتیوب سئو کنیم؟

اولین نکته : عنوان فیلم یا کلیپ شما در یوتیوب مهم است

از کلمات کلیدی مرتبط با فیلم و یا ویدیو خود در یوتیوب استفاده کنید.

در عناوین خود بین 56 تا 70 کارکتر می توانید استفاده کنید. حتما از کلمه کلیدی استفاده کنید.

یویتوب به شما اجازه می دهد که در عناوین ویدیویی خود تا 100 کارکتر عنوان بنویسید.

تاثیر یوتیوب در سئو چقدر است؟

شاید می توان گفت 70% امتیاز مثبت در اشتراک گذاری محتوای ویدیویی شما به سئو سایت شماست. این یعنی با Share کردن فیلم در یوتیوب می توانید به راحتی امتیاز بالایی در سئو داخلی صفحات خود کسب کنید.

توضیحات فیلم در یوتیوب بخشی مهم در سئو فیلم ها

بخش مهم در سئوی فیلم در یوتیوب توضیحات فیلم و یا کلیپی هست که شما آن را منتشر می کنید. برای این کار لازم است مفصل از فیلم خود توضیح دهید. نکته سئویی در آنجایی است که باید در توضیحات از کلمات کلیدی استفاده کنید.

  • استفاده از کلمات کلیدی در توضیحات فیلم
  • استفاده از پیوند یا لینک درون توضیحات فیلم

شما مجاز به متن تا 500 کارکتر در بخش توضیحات می باشید.

برچسب ها و یا تگ ها در یوتیوب

حتما بین 10 الی 20 مورد کلمه کلیدی یا برچسب مرتبط برای توضیحات در بخش فیلم انتخاب کنید. از انتخاب برچسب های نامرتبط پرهیز کنید.

برچسب ها به ربات های گوگل کمک بهتری می کنند تا بهتر دیده شوید.

به این مطلب امتیاز دهید

از یک تا پنج ستاره

بیشتر بدانید :  به روزرسانی الگوریتم گوگل در مرداد ماه 97 کامل شد