محتوا پادشاه است

خدمات تولید محتوا

ارائه خدمات تخصصی تولید محتوای گوگل پذیر، مبتنی بر استراتژی های سئو و تقویت سئو محتوا

به صورت آنلاین محتوای مورد نیاز خود را ثبت سفارش دهید و در یک زمان مشخص شده محتوا را تحویل بگیرید.

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی یکی از مرسوم ترین روش های بازاریابی محتوایی (Content Marketing) از مباحث دیجیتال مارکتینگ می باشد. امروزه تمامی وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی برای معرفی و تبلیغ خدمات و محصولات خود نیازمند تولید محتوای متنی اثر بخش هستند، در همین راستا بسیاری از صاحبین کسب و کارها و مدیران وب سایت پی به این ارزش محتوایی برده اند و برای ارتقاء سئو وب سایت خود روزانه تولید محتوا می کنند. با تولید محتوای متنی با کیفیت می توانید روزانه بازدید وب سایت خود را افزایش دهید و در نهایت فروش خود را افزایش دهید. محتوای خوب باعث ایجاد اعتماد و ماندگاری کاربران در وب سایت شما شده و در نهایت منجر به فروش خدمات و محصولات می گردد.

محتوای متنی در بخش های مختلف وب سایت کاربرد دارد، برای مثال در بخش توضیحات محصولات، دسته بندی محصولات، صفحات توضیحات خدمات و از همه مهم تر در بخش بلاگ وب سایت می تواند خودنمایی کند. امروزه وبلاگ یا دارا بودن مجله اینترنتی برای وب سایت امکانی جهت توسعه سریع وب سایت در مباحث سئو به شمار می آید، شما با تولید محتوای انبوه می توانید بازدید و ترافیک بالایی در بخش بلاگ خود کسب کنید و رتبه وب سایت خود را در موتور جستجوگر گوگل افزایش دهید.

خدمات تولید محتوا

تولید محتوای متنی با کیفیت با هلپ مارکتینگ

ما در تیم هلپ مارکتینگ در بخش تولید محتوای با کیفیت سعی کرده ایم جمعی از نویسندگان مجرب و حرفه ای را در کنار هم گرد آوردیم که برای شما کارفرمیان عزیز بهترین محتوا را تهیه و تنظیم کنیم. شما با سفارش تولید محتوای متنی برای وب سایت خود در یک مسیر دقیق و منظم از روند کار قرار خواهید گرفت و با تیم پشتیبانی هلپ مارکتینگ کاملا گام به گام در ارتباط خواهید بود تا محتوای با کیفیت تهیه و تنظیم گردد.

تولید محتوای محصول و دسته بندی

تولید محتوای متنی اختصاصی برای بخش توضیحات محصولات و دسته بندی محصولات ویژه فروشگاه های اینترنتی

تولید محتوای بلاگ

تولید محتوای متنی و با کیفیت جهت ارتقاء سئو وب سایت در بخش بلاگ و بازاریابی محتوایی جهت افزایش فروش

تولید محتوای رپورتاژ آگهی

تهیه و تنظیم محتوای اختصاصی برای رپورتاژ آگهی و انتشار در سایت های خبری به صورت تبلیغاتی جهت تقویت سئو

تولید محتوای تبلیغاتی

تولید محتوای متنی تبلیغاتی، جهت انتشار در لندینگ پیج های کمپین ها و پروموشن های داخل وب سایت

تولید محتوای گوگل پذیر برای دسته بندی محصولات

اگر صاحب فروشگاه اینترنتی هستید، جهت افزایش فروش بیشتر محصولات خود، جهت رشد سئو وب سایت خود و رسیدن به صفحات اول گوگل، باید برای محصولات و دسته بندی آنها محتوا قرار دهید که ربات های گوگل آنها را ایندکس کنند. دسته بندی ها در فروشگاه های اینترنتی برای الگوریتم های گوگل بسیار حائز اهمیت می باشند. دسته بندی های مهم فروشگاه اینترنتی شما شما یک سری از محصولات می باشد که برای آنها باید محتوا متنی تولید کرد.

خدمات تولید محتوای دسته بندی توسط گروه تولید محتوای هلپ مارکتینگ قابل انجام می باشد.

تعداد کلمه در محتوا
0
تولید محتوای دسته بندی
تولید محتوای محصول

تولید محتوای سئو شده برای محصولات و خدمات

صفحات محصولات در فروشگاه های اینترنتی جهت افزایش فروش و ارائه اطلاعات بیشتر به بازدیدکنندگان وب سایت بسیار مهم است. همچنین برای ربات های گوگل جهت رشد سئو صفحه محصول، محتوای داخل صفحه بسیار حائز اهمیت است. تولید محتوای متنی سئو شده برای صفحات محصول جهت توضیح بیشتر و شرح محصول یکی دیگر از خدمات هلپ مارکتینگ محسوب می شود که می توانید در زمان مشخص محتوای خود را دریافت کنید.

تعداد کلمه در محتوا
0

تولید محتوای متنی برای بلاگ

بلاگ، مجله اینترنتی یا مقالات در وب سایت ها امروزه نقش مهمی را در امر بازاریابی محتوایی بازی می کنند. یک کسب و کار برای آنکه بتواند بازدید بیشتری برای وب سایت مجموعه خود کسب کند برای سئو بیشتر وب سایت خود از بلاگ کمک میگیرد که با ایندکس شدن بیشتر مطالب مرتبط با کسب و کار خود از گوگل ورودی بیشتری بگیرد. این موضوع برای شرکت ها در بخش بلاگ محدودیتی ندارد. تولید محتوای انبوه با تعداد کلمات بیشتر و انتخاب عناوین بر اساس کلمات کلیدی ترندز باعث می شود که ورودی وب سایت افزایش پیدا کند.

تعداد کلمه در محتوا
0
تولید محتوای بلاگ

خدمات تولید محتوا با هلپ مارکتینگ

محتوا پادشاه است، محتوای تولید شده از نظر کیفیت برای ما بسیار مهم است. محتوای دسته اول و غیرکپی، خوانایی بالا و دارای نگارش صحیح و مطابق الگوریتم های گوگل هدف اول ما در ارائه این خدمات است. همچنین پایداری همکاری و به موقع تحویل دادن محتوا از جمله اهداف ما در بخش تولید محتوای متنی محسوب می گردد.

تعهد در زمان

زمان تحویل سفارش محتوا یکی از تعهدات هلپ مارکتینگ است که در زمان معیین شده محتوای دسته اول به شما تحویل می دهد.                             

رفع اشکلات در صورت نیاز

در صورتی که مشتریان از کیفیت کاری که به آن‌ها تحویل داده می‌شود رضایت کامل نداشته باشند، می‌توانند به راحتی درخواست بازبینی خود را به محتوا مارکتینگ بدهند و این مجموعه هم با کمال میل اشکالات و ابهام‌های موجود را رفع می‌کند تا رضایت مشتری حاصل شود.

کیفیت محتوای یونیک

تعهد به محتوای غیرکپی جهت حفظ قواعد سئو یکی از مهمترین نکات کلیدی همکاری با ما می باشد که این تعهد را داریم محتوای دسته اول به شما تحویل دهیم.

محتوا بر اساس قواعد سئو

تهیه محتوا کاملا منطبق بر قواعد بروز الگوریتم های گوگل، جهت تقویت سئو وب سایت شما انجام می گیرد.                                                                                                                                                                                                                                       

بهترین قیمت تولید محتوا

همواره در تلاشیم بسته به درخواست شما، تولید محتوای با کیفیت اما با قیمتی مناسب را به شما عزیزان ارائه دهیم.                                                      

مشاوره در انتخاب عناوین پر جستجو

جهت تولید محتوای متنی بر اساس آخرین ترندزهای گوگل، ما همواره در کنار شما خواهیم بود و به انتخاب عناوین پرجستجو برای تولید محتوای وب سایت به شما کمک خواهیم کرد.

                                                                  

جهت مشاوره تولید محتوای متنی با ما تماس بگیرید

جهت ثبت سفارش اولیه می توانید از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت کنید

درخواست تولید محتوای متنی سایت

سوالات متداول تولید محتوای متنی سایت

تولید محتوا همراه با بارگزاری محتوا در داخل وب سایت انجام می گیرد؟

در حالت سفارش عادی تولید محتوا خیر، اما در صورتی که پنل کاربری در اختیار قرار گیرد و پیرو پرداخت هزینه بارگزاری که به صورت جداگانه باید صورت گیرد، محتوا بر روی وب سایت شما بارگزاری می گردد.

محتوا با چه فرمتی تحویل داده می شود؟

کلیه محتواهای درخواستی شما در داخل فایل Word به صورت استاندارد و چیدمان صحیح تحویل داده می شود.

محتواها شامل تصاویر هم می باشند؟

بله، کلیه محتواهای درخواستی شما همراه با 5 مورد تصویر با کیفیت و مرتبط با همان مطلب داخل فایل word به شما تحویل داده می شود.

مدت زمان تحویل محتواها چگونه است؟

مدت زمان محتوای ارسالی برای شما، بسته به تعداد درخواستی محتوا و  به تعداد کلمات انتخابی شما بستگی دارد.

این ظرفیت برای ما وجود دارد روزانه و هفتگی بسته به توافق محتوا برای شما ارسال شود.

اگر نگارش محتوا ایراد داشت چه اقدامی صورت می گیرد؟

در صورت بروز هرگونه اشتباه تایپی و نگارشی در محتوا، محتوای ارسالی قابل ویرایش بوده و مجدد خدمت شما ارسال می گردد.

چرا تولید محتوای متنی برای وب سایت مهم است؟

محتوا بخش مهمی از یک وب سایت است، وب سایت ها با دارا بودن محتوا تکمیل می شوند، فروشگاه های اینترنتی با محتوای متنی و تصویری می توانند پیام را به مشتری برسانند و آنان را از خرید خود آگاه کنند. در واقع در علم سئو می توان گفت وب سایتی که فاقد محتواست بی ارزش ترین وب سایت برای گوگل به حساب می آید. زمانی که یک وب سایت سرشار از محتوا باشد، ربات های گوگل نیز به آن اهمیت بیشتری نیز می دهد.

محتوا به شما کمک می‌کند، مشتری‌ها را به سمت خود جذب کنید تا مخاطبان درگیرتان شوند و لذت ببرند. همچنین می‌توانید بازدید کنندگان جدیدی به سایت خود بیاورید. درنهایت، درآمدی برای شرکتتان داشته باشید. بهتر است بگویم اگر شما محتوایی تولید نکنید، از قافله عقب خواهید ماند.

انواع محتوا برای وب سایت کدامند؟

شما در وب سایت خود محدودیتی در تولید محتوا ندارید، انواع مدل محتوا را می توانید در وب سایت خود منتشر کنید. البته از نظر سئو و مخاطب پذیری محتوایی که مرتبط با کسب و کار شماست.

انواع محتوا :

  • محتوای متنی
  • محتوای ویدیویی
  • محتوای صوتی ( پادکست )
  • محتوای تصویری ( عکس )
  • محتوای اینفوگرافیک

 

تولید محتوای متنی سئو شده مهم ترین اقدام است.

هر محتوایی مناسب نیست، تولید محتوایی که برای وب سایت شما و کسب و کار شما ارزشی ایجاد نکند جزء هزینه برای شما فایده دیگری ندارد، در واقع شما محتوا تولید می کنید که با مخاطبین سایت خود صحبت کنید و با آنها ارتباط بگیرید. این دقیقا چیزی هست که گوگل نیز به دنبال آن است. اگر می خواهید در سئو موفق باشید شما باید تولید محتوای سئو شده را انجام دهید و تمامی محتواهای شما نیز سئو شود. این مورد در بخش مشاوره سئو به شدت پیشنهاد می گردد.

تهیه تقویم محتوایی و داشتن استراتژی

تولید محتوا متنی برای وب سایت بدون برنامه ریزی و استراتژی ممنوع. شما شروع به ساختن خانه بدون طرح، مجسمه‌ای بدون طرح یا شرکتی بدون بیانیه مأموریت، نمی‌کنید. بنابراین بدون ایجاد برنامه، نباید به تولید محتوا بپردازید. در غیر این صورت امکان دارد از هدف خود منحرف شوید. یک استراتژی محتوا شامل همه چیز است، از نام تجاری و لحن گرفته تا اینکه چگونه محتوای خود را تبلیغ کرده و در نهایت مورد استفاده مجدد قرار بگیرد.

پس از انتخاب هدف، شما توسط کارشناس تولید محتوای خود می توانید یک تقویم محتوایی نیز داشته باشید که روزانه و هفتگی برای وب سایت خود محتوای متنی، تصویری داشته باشید. هرچه محتوای بیشتری در وب سایت خود داشته باشید در بخش فروش و سئو به شما کمک بسازیی خواهد کرد.

تمرکز بر کیفیت محتوا

تمرکز بر کمیت کافی نیست بلکه مهم تر از آن کیفیت محتواست، در تهیه و تنظیم محتواها به شدت باید حساس بود و بر روی کیفیت تمرکز داشت. پس از آماده شدن محتوا حتما توسط فرد کارشناس باید محتواها از نظر کیفیت بررسی شوند. کیفیت محتوا برای الگوریتم های گوگل بسیار مهم است. وب سایت هایی که محتوای با کیفیت و دسته اول تهیه می کنند شانس بیشتری برای رسیدن به صفحه اول دارند و از همه مهم تر پایداری آنها در صفحه اول است.

تولید محتوای گوگل پذیر یا کاربر پسند

ما برای گوگل محتوا تهیه می کنیم یا برای کاربر؟ این اولین سوالی هست که باید از خودمان بپرسیم، تهیه و تنظیم محتوا فقط برای گرفتن ورودی های بیشتر از گوگل است؟ یا برای مخاطب داخل وب سایت نیز ارزش قائل خواهیم بود؟ در الگوریتم های جدید گوگل مرتبا تاکید بر روی کیفیت محتواست، چرا که محتوا با مخاطب صحبت می کند و کاربر در وب سایت محتواها را می خواند، در صورتی که محتوایی برای کاربر مورد پسند وی نباشد وب سایت را سریع تر ترک می کند و گوگل بر روی این موضوع بسیار حساس است. محتوای بی کیفیت به شدت بر روی نرخ بانس ریت وب سایت شما تاثیر گذار خواهد بود. پس کیفیت محتوا اینجا می تواند به ماندگار کاربر کمک کند و در نتیجه در سئو نتیجه مطلوبی گرفت.

محتوا در فروش نقش مستقیم دارند محصوصا اگر فروشگاه اینترنتی هستید و یک کالایی را می خواهید آنلاین به فروش برسانید. شما هرچقدر محتوای با کیفیتی برای مخاطب تهیه کنید گوگل آن را می پسندد در نتیجه در نتایح خود وب سایت شما را بالاتر نمایش می دهد.

تولید محتوایی مفید است که بتواند برای شما درآمدزایی کند یا بتوانید به واسطه آن تغییری در دنیای اطرافتان ایجاد کنید.

تحلیل و بررسی

تمامی محتواهای داخل وب سایت باید هر چند ماهی یکبار مورد ارزیابی قرار گیرند که در این می توانید با کارشناس سئو وب سایت و یا مشاوره سئو سایت خود آن را دقیق تر بررسی کنید. برخی از محتواها هیچ ارزشی ایجاد نکردند و بلعکس برخی از محتواها ترافیک زیادی را برای وب سایت شما ایجاد کردند.

انواع محتوا از نظر کاربرد در وب سایت را بشناسید

اول از همه باید بدانید مخاطب شما کیست و چه نوع محتوایی را جذاب می‌داند و برای مطالعه آن زمان می‌گذارد. این کار می‌تواند به شما کمک کند در میان چندین نوع محتوا، کدام یک را انتخاب کرده و به مخاطبان ارائه دهید. برخی از محبوب‌ترین انواع محتوا عبارتند از:

  • محتوای دسته بندی
  • وبلاگ / مجله
  • محتوای صفحه محصول
  • صفحات تجاری

تمرکز بر کمیت محتوا

کمیت محتوا، یکی از مسائلی است که همیشه در هنگام تولید محتوا با آن درگیر هستیم. ما در هنگام تولید محتوا، باید معیارهای مختلفی را در نظر بگیریم. کمیت محتوا به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال ما از چه شیوه و روشی برای تولید محتوا استفاده خواهیم کرد. مخاطبان محتوا چه اشخاصی می‌باشند. ما قصد داریم این محتوا در چه پلتفرمی و با چه معیارهایی منتشر کنیم. هدف و سیاست ما از تولید محتوا چیست. زمانی که شما برای همه این سوالات پاسخ مشخصی داشته باشید، مطمعنا می‌توانید میزان کمیت محتوا خود را مشخص کنید. و طبق برنامه ریزی، هدف و موضوعی که مد نظرتان می‌باشد، تولید محتوا کنید.

روزی چند محتوا؟ چه تعداد محتوا برای وب سایت خود لازم دارم؟ این بیشترین سوالی است که در ذهن بسیاری از صاجبین وب سایت ها قرار دارد. چه اندازه محتوای وبلاگ ایجاد کنیم، چند بار باید منتشر کنیم، چقدر باید باشد، چقدر باید هزینه داشته باشد، و چقدر باید خوب باشد؟ مطالعات نشان می‌دهد که کمیت محتوا باعث رشد ترافیک وب است. هرچه بیشتر منتشر کنید، ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد. اما کیفیت باید وجود داشته باشد. نیازی نیست بین کیفیت و کمیت محتوا مبادله‌ای وجود داشته باشد. با چند تغییر در استراتژی محتوای خود، می‌توانید بهترین محتوا را داشته باشید. وقتی صحبت از محتوا می‌شود، کیفیت در مقابل کمیت نیست.